E-urząd
Elektroniczna skrzynka podawcza Zarządu Dróg i Służb Komunalnych w Czerwionce-Leszczynach jest dostępna na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP). Adres platformy: http://epuap.gov.pl
Dokumenty można przekazywać za pomocą formularza tam umieszczonego. Formularz można znaleźć odnajdując w "katalogu usług" Zarząd Dróg i Służby Komunalne w Czerwionce-Leszczynach lub bezpośrednio klikając na poniższy odnośnik: Bezpośrednie przejście do formularza
Adres skrzynki podawczej SEKAP
SEKAP: https://www.sekap.pl/id/48667
Adres skrzynki podawczej ePUAP
Skrytka ePUAP:/ZDISK/domyslna
UWAGA!
-
W celu złożenia pisma (wniosku) do ZDiSK w Czerwionce-Leszczynach za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej konieczne jest uprzednie założenie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP,
-
Założenie konta przebiega obecnie w dwóch etapach (założenie konta i "założenie organizacji"), ponieważ zgodnie z wymaganiami ePUAP konieczne jest powiązanie konta z "organizacją".Przez termin "organizacja" w tym przypadku rozumie się instytucję lub osobę fizyczną.
-
Po założeniu konta dokumenty elektroniczne należy przygotować za pomocą formularza udostępnionego na platformie ePUAP i podpisać bezpiecznym kwalifikowanym podpisem elektronicznym z ważnym certyfikatem lub za pomocą profilu zaufanego.
-
Co to jest profil zaufany i jak go wyrobić?
-
Możliwe jest dodawanie załączników w formatach plików:DOC, ODT, RTF, PDF, XLS, SXC, TXT, JPG, TIF, GIF, ZIP, TAR.
-
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego dokumentu utworzonego za pomocą formularzanie może przekroczyć 3 MB.
-
Wnioski zawierające złośliwe oprogramowanie nie będą rozpatrywane.
UWAGA!
-
Wyżej wymienione sprawy można załatwić również poprzez platformę SEKAP.
-
Do czego służy PeUP
-
Serwis PeUP służy do kontaktowania się z urzędem i wysyłania wniosków.
-
Dzięki PeUP klient (interesant) może załatwiać sprawy administracyjne przez Internet, bez konieczności pojawiania się w urzędzie osobiście.
-
W PeUP tradycyjne papierowe formularze zostały zastąpione formularzami elektronicznymi. W formularzu elektronicznym należy wprowadzić swoje dane, treść wniosku oraz inne informacje związane ze sprawą, podobnie jak należało to zrobić w formularzach papierowych.
-
Do wypełnienia i wysłania formularza niezbędna jest rejestracja w systemie (czyli założenie Skrzynki kontaktowej, a następnie zalogowanie się do niej), oraz posiadanie podpisu elektronicznego (niekwalifikowanego lub kwalifikowanego). Pisma można podpisywać przy pomocy podpisu w komórce.
-
Uzyskanie niekwalifikowanego podpisu CC SEKAP możliwe jest poprzez zarejestrowanie się na stronie https://cc.sekap.pl/Login.aspx?ReturnUrl=/Default.aspx